11 грудня 2010 р.

Глинянська Брама

Безводний рів, задріпаний підземний перехід, роздовбані сходи, арматура замість плит і групи молоді з пляшками пива, - саме так виглядає колишній в'їзд у місто - Глинянська Брама на пл. Митній, на початку вул. Личаківської.

Що можна зробити?

Це місце - ідеальне для проведення оперних та театральних вистав, кіносеансів, коли сама Брама стає декораціями, коли виконавці виходять з Брами як зза лаштунків сцени. Вода в ровах віддзеркалюватиме вогні вистави. Дерев'янні тимчасові лави для глядачів можуть бути розміщені ярусно на пагорбах якраз навпроти Брами.
Вода та підсвітка Брами могли би стати чудовим фоном для літнього кафе та/або інсталяцій сучасного мистецтва
Квітники вздовж ровів, а також пору з пагорбом
Замість магазинів у переході мали би бути мозаїки або інші мистецькі об'єкти на оновлених стінах розширеного переходу, легка фонова музика епохи бароко створювала б атмосферу у переході від середньовічного центру до музею Пінзеля навпроти на Митній.
Сама перебудова привабила б більш культурну аудиторію до Глинянської Брами

3 коментарі:

Анонім сказав...

Моє свідчення Привіт усім. Я тут, щоб засвідчити, як я отримав позику у містера Бенджаміна після того, як я кілька разів звертався до різних позикодавців, які обіцяли допомогти, але вони ніколи не видавали мені позику. Поки мій друг не познайомив мене з містером Бенджаміном Лі, пообіцяв мені допомогти, і справді він зробив, як і обіцяв, без жодної затримки. позику і змінив моє переконання. Я не знаю, чи потребуєте Ви якимось чином справжньої та термінової позики, будь ласка, зв’яжіться з паном Бенджаміном через WhatsApp + 1-989-394-3740 та його електронну адресу: 247officedept@gmail.com, дякую.

Erlend Hildur сказав...

Я так счастлив сегодня, потому что Бог сделал это для меня после того, как я пережил трудные времена с другими кредиторами, и ничего не вышло, я терял веру и надежду, но я все еще должен стоять твердо и добиваться того, чего я ищу. Я счастлив сегодня, потому что Бог направил меня в лучшую кредитную компанию, и я ни о чем не пожалел после того, как связался с ними, и мое сердечное желание было исполнено, и мне дали указанную сумму, которую я просил (300000,00 долларов США), деньги были внесены в моя учетная запись после двух недель разговора с компанией, и они не беспокоили меня и не вызывали у меня головной боли при получении этого кредита от них, другие члены моей семьи и друзья, которых я им направил, все тоже получили свой кредит, я буду любить вас для связи 247officedept@gmail.com / whatsapp + 1-989-394-3740. . и получите свой ссуду быстро, и это безопасно и быстро, вы, у кого нет надежды, веры и всего, что у вас есть, всего лишь во имя получения ссуды, и ничего не получится, держите пари, если вы попробуете этого человека по имени Бенджамин, вы никогда не будете пожалеете о чем-либо, и ваш запрос на кредит будет одобрен, и он будет выплачен прямо на ваш банковский счет, поэтому поторопитесь и свяжитесь с быстрым ответом по WhatsApp + 1-989-394-3740. попросите ссуду любого типа, и она вам будет предоставлена. Желаю тебе всего наилучшего

Переводчик-синхронист Львов сказав...

Какие сейчас проводятся работы для сохранения описанных исторических памятников во Львове?