1 лютого 2007 р.

Як уникнути черг

Здавалося б - така проста ідея - встановити машини, які видають номерки для очікування - і це розвязало б стільки питань у кабінетах - стояння у нескінченних чергах, штовханину, глузування установ над людьми. Просто номерок - і табло, де висвітлюється наступний номер і кабінет/віконце, куди треба заходити.

1. Складіть перелік установ, які цього потребують
2. Визначить скільки вони здатні заплатити з бюджету (одні - у комунальній власності, інші - у підпорядкуванні міністерств і т.д.). Залучіть навіть приватни установи - дешевше купляти гуртом.
3. Проведить тендер та оберіть компанію, яка займеться постачанням, встановленням та навчанням і надасть гарантії на 10 років

Наступний крок - уможливте реєстрацію/отримання номерка через Інтернет - багато хто радо скористається і зможе дійсно ефективно використовувати свій час. Багато посольств давно перейшли на такий спосіб.

1 коментар:

Unknown сказав...

Я настільки вдячний Elegantloanfirm за те, що ви допомогли мені отримати кредит у розмірі 600 000,00 доларів США за допомогою кредитного працівника Расса Гаррі, що я вам вічно вдячний. Моє життя перевернулося, мої фінанси влаштувалися, я зараз володію бізнесом, який я використовую для піклування про потреби моїх сімей. Я так вам вдячний, містере Русс, і Бог вас благословить. Ви можете зв’язатися з ними за фінансовою допомогою електронною поштою: Elegantloanfirm@hotmail.com для отримання фінансової допомоги.