- Можливість записатись на прийом до потрібного чиновника, онлайн календар робочого часу чиновників (спрощений, без конфіденційних деталей) - можливість переглянути чи можлива зустріч у певний час, хто є на місці
- Сервіс попередніх е-запитів із присвоєнням вхідного номера - підвищить продуктивність роботи, оскільки багато питань можна вирішити без присутності у Ратуші, можливість переправити запит у відповідні комунальні підприємства, можливість простежити, де були відписки, а хто дійсно допомагає людям
- Пошукач водопостачання - можливість ввести адресу і відстежити як подається вода, коли будуть ремонтні роботи і т.д.
- Сервіс "До кого звертатись з питань ..." - зараз на сторінці вивішена структура міської ради, але непосвяченому розібратись у бюрократії буде важко, має бути розумний сервіс, який на основі запиту зможе підібрати потрібного чиновника
- Розмістити сторінки ЖЕКів, з телефонами, прізвищами та фото працівників, сервіс пошуку потрібного ЖЕКу, перелік кондо
- Чітко, якісно, зрозуміло та правдиво прописані процедури, стосовно яких звертаються львів'яне до Ратуші, комунальних підприємств та інших служб, наприклад стосовно дозволів на перебудови, продовження договорів оренди, питань відселення з аварійних будинків і т.ін.
- Віртуальна книга скарг та пропозицій, - з відповідною перевіркою, відстеженням та розв'язанням запитів, може стосуватись широкого загалу питань , з наступною передачею запитів в інші державні органи
- План ремонтних робіт на вулицях Львова, з можливістю ввести вулицю і знайти відповідні плани та контакти відповідального
- Пошукач комунального майна та власності/оренди/стану - львів'яне мають швидко знаходити, хто і чим користується у місті, пошук за адресою, призначенням, індексом, типом майна, станом, терміном закінчення поточного договору оренди та ін. критеріями
- Лічильник стану нерухомості - скільки аварійних кв.м., новобудов, офісних приміщень, площ виробничого майна - добрий візуальний спосіб відстежувати розвиток міста
- Довідка про стан корків на дорогах, можливість передбачити корки за певним маршрутом (на основі статистики за останній період) - у кооперації з місцевою ДАІ
2 вересня 2007 р.
Ідеї для е-сервісів
Сторінка міської ради приємно розвивається, але є деякі прості, не особливо технлогічно складні сервіси, які б значно спростили б життя львів'ян:
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
1 коментар:
Цікаво бачити, що деякі пропозиції рушили, наприклад про інформаційні карти для мешканців
Дописати коментар